Working Athletes

Lydighetsstevne Tønsberg hundeklubb 5.11.11

2 kommentarer

Vi startet kl 1, og jammen fikk vi ikke opprykk!
Jeg visste at vi kunne, men jeg var usikker på om vi ville få det til sammen i dag siden det ofte kan være litt opp og ned med kooikern.
Men Marvin var i siget og vi klarte oss bra :D

Visning av tenner: 10
Fellesdekk 2 min :  8,5 (jeg måtte desverre dobbeltkommandere han opp i utgangsstilling)
Lineføring              :  7,5 (Som ventet. Vi må jobbe mer med kontakten hele veien, og han faller desverre lett ut)
Dekk fra holdt      :  8      (Savner litt mer driv og mer rask dekk)
Innkalling fra sitt: 9,5  (Kunne hatt bittelitt mer fart)
Stå under masj    :  8,5  (Her har han begynt å tulle i det siste, og denne dagen stoppet han tregt. Samt at jeg visstok påvirket litt. Ubevvist.)
Hopp over hinder: 10  (Perf! Hopp er gøy!)
Avstandskomm.   : 9,5  (Kunne vært bittelitt mer rask i avtrekkern)

Helhet (dømt av to dommere) : 9

Dette resulterte i en poengsum på 176, og nr 6 i klassen av 34 stk.  :banana:

Årets mål er oppnådd og jeg er så stolt av pelsen min som leverte. Jeg fikk tilbakemelding på at vi jobbet bra sammen og at vi var en fin ekvipajse, som jeg synes var veldig hyggelig å høre.
Nå skal vi jobbe på videre og jeg har satt nye mål for året som kommer. Her er det bare å gi gass! :ahappy:

 

Dekk fra holdt

 

Innkalling

 

Utgangsstilling

 

Marvin slapper av etter ekvipasjen

 

 

Author: Working Athletes

...

2 tanker om “Lydighetsstevne Tønsberg hundeklubb 5.11.11

  1. Gratulere med opprykk =)

Legg igjen en kommentar

