Working Athletes

DeepEyes Dream of Spring III «Dany»

1 kommentar

Ventetiden er snart over, snaue 3 uker igjen før min lille Kelpie-frøken kommer hjem til meg. I går var Sandra og jeg på valpebesøk hos Jeanette, og vi fikk kose-most på alle valpene. De er altså så utrolige hele gjengen, og jeg gleder meg sånn til jeg skal dra å hente henne. Tiden går veldig sakte nå!
Dany var en av de som også ble liggende på ryggen på fanget og kose, og jeg fikk tafset på bollemagen wub.png Hun er livlig og aktiv, og utrolig nydelig!

Men nå er det bare kosetid igjen, det var tiden før parring og fram til for noen uker siden, som var nervepirrende. Først måtte man krysse det man kunne for vellyket parring og at magen vokste, så måtte man vente langt om lenge og lenger enn det på fødselen. Og så, fikk man vite at JA! det blir kelpisfrøken på meg! Hurra! :D

Deretter fulgte spenndende utvikling fra uke til uke, der man ser kullet vokse og gro. Og bare da rekker man å bli skikkelig dårlig faktisk. Jeg har gledet meg til besøk lenge, og når jeg først var der ville jeg nesten ikke dra igjen :p

Dette er frøkna mi. Bildet er tatt av oppdretter Jeanette, fra hennes bildesamling.
DeepEyes Dream of Spring Dany, fra A Song Of Ice and Fire kullet:

Dette er en fin-fin dag, og det er påsken og alt. Så midt i alt valpestyr, så ønsker jeg alle en riktig god påske!

Author: Working Athletes

...

En tanke om “DeepEyes Dream of Spring III «Dany»

  1. Grattis med valp,og Dany ser jo helt bedårende ut. Spennende å følge dere videre:)

Legg igjen en kommentar

